Καλώς ορίσατε

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Ένα ευχαριστώ,μια εξομολόγηση και πολλά βραβεία...

Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω την Πηνελόπη (aromavanillias.blogspot.com)για το βραβείο που μου έδωσε...Με τίμησε με αυτό και με συγκίνησε...Πηνελόπη,είμαι ευγνώμων για τη συμπάθειά σου και σου χαρίζω κι εγώ με αγάπη τον ουρανό ολόκληρο(πως λέγαμε παιδιά "σε αγαπώ ως τον ουρανό"...ε,αυτό...)-κι ας είναι από φωτογραφία ...
Επίσης μου ζήτησε να γράψω εφτά τυχαία πράγματα για μένα...και θα το κάνω...

*Θυμώνω πολύ με την αδικία,τη βία,την έλλειψη κατανόησης,τους βολεψάκηδες,τους αλαζόνες,αυτούς που δε νοιάζονται...(φανταστείτε την οργή μου τώρα-περίοδο εκλογών).
*Ξεκουράζομαι με τη λιτότητα και την απλότητα σε όλα γύρω μου,από τα πράγματα μέχρι-και κυρίως-τις σχέσεις μου...
*Δεν υπάρχει-οι εξαιρέσεις ελάχιστες-φαγητό που να μη μου αρέσει(κι αυτό είναι ευδιάκριτο πάνω μου...)
*Δεν χορταίνω να βλέπω τα πρόσωπα των παιδιών μου που μου φαίνονται πανέμορφα(όπως κάθε αξιοπρεπής κουκουβάγια δηλαδή...)
*Αγαπώ τα ταξίδια, παρόλο που δεν μπορώ να τα πραγματοποιήσω παρά σπάνια(εισιτήρια για 6 άτομα....σκέτη κόλαση...)
*Μου αρέσει να κοιμάμαι μέσα στην απόλυτη σιγή,να ξυπνάω ακούγοντας τις φωνές των πουλιών,να διαβάζω καθισμένη κάτω από τον παχύ ίσκιο της μουριάς έχοντας δίπλα μου έναν πολύ-μα πολύ-γλυκό ελληνικό καφέ(και ησυχία αν είναι δυνατόν-που σπάνια είναι χάρη στα ζουζουνάκια μου)...
*Λατρεύω την ομορφιά γύρω μου σε όποια μορφή και κυρίως την ομορφιά των αληθινών συναισθημάτων...
Και τώρα το δυσκολότερο...Σε ποιον να πρωτοδώσω αυτό το βραβείο!!Όλα τα blogs μου φαίνονται με τον δικό τους τρόπο όμορφα...Όλα έχουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους και όλα μου αρέσουν..
Έτσι ...τα κριτήρια με τα οποία θα διαλέξω κι εγώ δεν ξέρω ποια πρέπει να είναι...Τέλος πάντων αρχίζω και στην πορεία βλεπουμε...
*Στην Ελένη του eleniscooking.blogspot.com γιατί είναι "κοντοχωριανή" μου και έχει πολύ καλή καρδιά(επιβεβαιωμένο...)
*Στο Κατερινάκι του (diamadaki.blogspot.com)για τους ίδιους λόγους...
*Στην Ξανθή του (asproylas.blogspot.com) γιατί την αισθάνομαι κοντά μου για λόγους που δεν μπορώ να εξηγήσω...
*Στη Μαργκώ του(margo-k.blogspot.com) γιατί μου αρέσει πολύ η απλότητά της και η γωνία με την οποία "βλέπει" αισθητικά τα πράγματα...
*Στη mia του(mia-nancy.blogspot.com γιατί πραγματικά βοηθάει στη δική μου...ψυχοθεραπεία...
*Στο Δελφινάκι του( delfinaki-sunset.blogspot.com) γιατί έχουμε το ίδιο αγαπημένο χρώμα και γιατί θα ήθελα να την γνωρίσω καλύτερα...
*Στην Έφη του (effiessweethomedesigns.blogspot.com) γιατί μου αρέσει σαν άνθρωπος ξεχωριστός και αγωνιστής...
*Στη Δήμητρα του (manitarosyntages.blogspot.com) που τη ζηλεύω για τον τόπο που ζει(πολλά και απάτητα δάση)και για τις γνώσεις της σχετικά με τα μανιτάρια...
*Στη Στέλλα του (run-to-the-loom.blogspot.com)για τα πραγματικά υπέροχα κοσμήματά της(αδυναμία μου τα υφαντά...)
*Στη Σοφία του (sophie-paradise.blogspot.com) γιατί είναι πάντα καλωσυνάτη και αισιόδοξη,με μια ψυχούλα παιδική μέσα της...
*Στην Εύα του (evapsarrou.blogspot.com) για τη σοβαρότητα με την οποία στέκεται απέναντι στα πράγματα...
*Στο (ahdoni.blogspot.com)  γιατί με τις αναρτήσεις του βοηθάει στην πνευματική πρόοδο πολλών ανθρώπων ανάμεσα στους οποίους κι εμένα...
*Στο (para-kelsoscooks.blogspot.com) γιατί μου αρέσουν οι...αλχημείες του...
*Στη Μαρία του (scrapmaria.blogspot.com) γιατί μου αρέσουν πολύ τα δημιουργήματά της...
*Στη Νένα του (nenakarascreations.blogspot.com) για τις ωραίες ιδέες της...
...και σε όλους τους καλούς φίλους που με τα blogs τους και την αγάπη τους ομορφαίνουν τη ζωή μου...

Με αυτά κι αυτά πέρασε το πρωινό...Σας αφήνω λοιπόν αφού σας ευχηθώ μια καλή και ευλογημένη μέρα....ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ......


29 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου για την απονομή, επειδή η Πηνελόπη μας είχε προσκαλέσει κι έχουμε γράψει θα προσθέσω και τη δική σου πρόσκληση πρόκληση!!
    Οι εξομολογήσεις σου μου άρεσαν πολύ.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε συναντώ και μάλιστα σε στιγμή εξομολόγησης:) έτσι για να επιβεβαιώσεις την θαυμαστή άποψη που έχω για σένα!

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες θαλασσένια...Μου άρεσε πολύ το μπλόγκ σου και κυρίως η ατμόσφαιρα που αποπνέει...Χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνωρίζω και θα τα λέμε...Εύχομαι καλό βράδυ...

      Διαγραφή
  3. Καλό απόγευμα φιλεναδίτσα μου... Τώρα μόλις μπήκα και γω στο μπλοκάκι μου, τώρα βρήκα ευκαιρία και είδα το σχολιάκι σου. Εύχομαι να είσαι καλά και να περνάς ένα ξεκούραστο και όμορφο Σαββατάκι!Ωωω ευχαριστώ πολύ αγαπητή μου... εγώ και το δελφινάκι είμαστε πολύ χαρούμενα γιατί είναι το τέταρτο που λαμβάνουμε σε διάστημα λίγων ημέρων (και το έβδομο σύνολο)...
    Ευχαριστώ για την γλυκιά σου σκέψη να το προσφέρεις στο ταπεινό σπιτάκι μου. Στο συγκεκριμένο παιγνιδάκι προσκαλέστηκα κι εγώ απο μία άλλη φιλεναδίτσα , και απάντηση και γω 7 πράγματα για μένα στα οποία σου στέλλω το λινκ να τα διαβάσεις (το στέλλω επειδή αναφέρεις οτι θες να με γνωρισεις.. http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/04/blog-post_8947.html
    χαίρομαι που αγαπας και συ το μωβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Δελφινάκι για την επίσκεψη και σπεύδω να πάρω τις απαντήσεις μου...Καλό βράδυ εύχομαι...

      Διαγραφή
    2. Kαλησπέρα .και γω χαίρομαι που κάνουμε παρέα... φιλούθκια και την αγάπη μου...

      υγ-συγνώμη για την ερώτηση , αλλά είχα την απορία, τι σημαίνει Οστρια;

      Διαγραφή
    3. Όστρια,Δελφινάκι,είναι ο νότιος άνεμος...Φιλιά και καλό βράδυ...

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  4. Να χαίρεσαι το βραβείο σου! Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ...Τέλεια τα κοσμήματά σου...Πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
  5. ΔΕΣ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/04/blog-post_1088.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σ ευχαριστωωω παρα πολυ για το βραβειο αλλα θα σε παρω τηλ για να μου πεις πως να το βαλω στο μπλογκ μου γιατι δεν ξερωω!!το λεω και δεν ντρεπομαι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα,είσαι απολαυστική...Περιμένω-ο μονόφθαλμος-να δώσω τα...φώτα μου στον...τυφλό...Πολλά φιλιά φιλενάδα...

      Διαγραφή
    2. ευχαριστωωωω !!!!φιλιαα κι απο μενα!!!

      Διαγραφή
  7. Ταιριάζουμε...όχι πως περίμενα την εξομολόγηση να το καταλάβω...
    Ευχαριστώ για το βραβείο...φίλη μου καλή...
    ΥΓ..Το γεγονός ότι μερικές φορές δεν απαντάω ΄στις ερωτήσεις .....
    είναι πραγματικά ότι δεν προλαβαίνω....(αγγίζουν όμως την καρδιά μου...όταν με σκέφτονται...σε ευχαριστώ 'Οστρια μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω κοντινή μου παρόλο που είμαστε μακριά...Έχεις δίκιο,δεν χρειάζονται απαντήσεις γι αυτό...Καλό βράδυ,mia μου...

      Διαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου να σαι καλά πραγματικά με συγκινείς για τη τιμή που μου κάνεις να με σκεφτείς και να μου χαρίσεις αυτό το βραβείο!!!Ταιριάζουμε πολύ και χαίρομαι ιδιαίτερα!!!Και πάλι σε ευχαριστώ!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σε ευχαριστώ Ελένη μου για όλα...Πως σου φαίνονται οι φωτογραφίες μου;Ελπίζω να είσαι περήφανη για τη μαθήτριά σου...Καλό βράδυ εύχομαι...

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου να το χαίρεσαι το βραβείο σου το αξίζεις πραγματικά!!!Σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες και για το σχόλιό σου με έχεις ψυχολογήσει εσύ χα χα χα!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά,Σοφία,και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

      Διαγραφή
  10. Όστριά μου, σ' ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβες σ' αυτή την όμορφη παρέα. Οι απαντήσεις σου δεν απέχουν πολύ από τις δικές μου, θα τις ανεβάσω με το που βρω λίγο χρόνο να ασχοληθώ και με το blog μου. Πολύ πήξιμο αυτόν τον καιρό, τι γίνεται;;!!
    Πολλά φιλιά, καλή Κυριακή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την ησυχία σου,Εύα...Είπαμε...το θέμα είναι να χαλαρώνουμε με την μπλογκοπαρέα όχι να αποκτούμε παραπάνω μέριμνες...Φιλιά κι από εμένα...Καλό απόγευμα...

      Διαγραφή
  11. Nα χαιρεσαι τα βραβειακια σου Οστρια!!!!!!
    Καλη εβδομαδα σου ευχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Πρωτομαγιά νάχεις και πάντα Βραβεία αγάπης και εκτίμησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ πολύ,Χαρά...Αυτό είναι που κυρίως ζητάω στη ζωή μου...Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΣΑ ΕΙΠΕΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΜΕΝΟΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ...Και για σένα εύχομαι πολύ ομορφιά στη ζωή σου κι αγάπη ακόμη περισσότερη...Καλό βράδυ,Νάσια...

      Διαγραφή